برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    BOE بسیاری از شرکت کنندگان در نمایشگاه ISE 2023 را با صفحه نمایش 110 اینچی 8K سه بعدی خود شگفت زده کرد که از هر زاویه ای کاملاً قابل مشاهده است.

    BOE نمایشگر عظیم 110 اینچی 8K را با فناوری سه بعدی و قابل مشاهده از همه زوایا به نمایش می گذارد

    با پایان یافتن نمایشگاه Consumer Electronics در اوایل این ماه، زمان آن فرا رسیده بود که این شرکت نمایشگرهای سازمانی خود را که ترکیبی از فناوری پیشرفته هستند، از جمله نمایشگر 110 اینچی با وضوح 8K که از تصاویر سه بعدی از چندین زاویه و بدون استفاده از تجهیزات اضافی استفاده می کند، آغاز کند. .

    صفحه نمایش جدید 8K 3D از BOE منحصر به فرد است که تصاویر روی صفحه را می توان توسط افراد متعدد مشاهده کرد و بدون استفاده از تجهیزات اضافی به صورت سه بعدی از هر زاویه ای تجربه کرد. نمایشگر سه بعدی جدید BOE نرخ تازه سازی 120 هرتز و فاصله مشاهده سه بعدی 1.5 متری را ارائه می دهد. بخشی از فناوری که BOE برای نمایشگر استفاده می‌کند، فناوری آرایه لنز است که با نور پس‌زمینه مینی LED QD (نقطه کوانتومی) جفت شده است. این شرکت قصد دارد فاصله دید را برای کاربران افزایش دهد و احساس می‌کند که نمایشگر به نفع شرکت‌ها، مانند تبلیغات یا جلسات در مقیاس بزرگ است.

    BOE همچنین اولین محصول 162 اینچی Mini LED فعال مبتنی بر شیشه P0.9 را با استفاده از توسعه اختصاصی به نمایش گذاشت. محصول جدید دارای یک منحنی گاما در مقیاس کامل خاکستری است تا تصویر در تاریک ترین صفحه نمایش زنده و واضح باشد. محصول جدید 162 اینچی P0.9 Mini LED می تواند به 1000 نیت روشنایی بسیار بالا و نسبت کنتراست فوق العاده بالا در سطح میلیونی با سوسو زدن کم توسط یک درایو جریان ثابت فعال دست یابد.

    یکی دیگر از محصولات BOE که در رویداد ISE2023 نشان داده شد، یک صفحه نمایش مینی LED با پشت شیشه ای 8K 65 اینچی فوق نازک با 3024 ناحیه کم نور محلی Micro-LED است که امکان نصب دیواری در فضای باز یا داخلی را فراهم می کند. این محصول نمایشگر دارای میدان دمایی گسترده ای است که می تواند دماهای بالا را تحمل کند و مشتریان تجاری را قادر می سازد از مانیتور در بسیاری از رویدادها یا تبلیغات در فضای باز استفاده کنند.

    BOE همچنین دارای تخته‌های سفید الکترونیکی، تابلوهای درب، کارت‌های رومیزی و موارد دیگر بود، اما محصولی که در این گروه مورد توجه قرار گرفت، صفحه‌نمایش تخته سفید تعاملی لمسی خازنی 86 اینچی بود که تصویری با کیفیت فوق‌العاده 4K و زاویه دید وسیع 178 درجه را ارائه می‌دهد.. صفحه نمایش لمسی جدید از لمس 20 نقطه ای پشتیبانی می کند که برای کنفرانس ویدیویی با چندین کاربر عالی است.