برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    نسخه نسل بعدی iOS، در 6 ژوئن 2022 در WWDC معرفی و در 12 سپتامبر برای عموم منتشر شد.

    بررسی اجمالی ips 16

    اپل در ژوئن 2022 نسخه جدید سیستم عامل آیفون، iOS 16 را پیش‌نمایش کرد. iOS 16 صفحه‌های قفل بازطراحی‌شده و قابل تنظیم با ویجت‌ها، قابلیت ویرایش و حذف پیام‌ها، حالت‌های فوکوس بهبودیافته، کتابخانه عکس‌های اشتراک‌گذاری شده iCloud برای خانواده‌ها، بهبودهای عمده برای برنامه‌هایی مانند Mail، Home، و Wallet و بسیاری موارد دیگر را معرفی می کند.

    صفحه قفل به طور کامل در iOS 16 بازطراحی شده است. طراحی جدید صفحه قفل با طیف گسترده ای از گزینه ها برای ویجت ها، حروف چاپی، جلوه های چند لایه برای تصاویر و تصاویر پس زمینه متحرک بسیار قابل تنظیم است. کاربران می توانند چندین صفحه قفل مختلف مرتبط با حالت های فوکوس ایجاد کنند.

    اعلان‌ها اکنون از پایین صفحه نمایش داده می‌شوند تا کمتر تهاجمی باشند. فعالیت‌های زنده به کاربران کمک می‌کند رویدادهای جاری، مانند یک تمرین یا یک بازی ورزشی را در زمان واقعی و مستقیماً از صفحه قفل پیگیری کنند. حالت‌های فوکوس با راه‌اندازی آسان‌تر، فیلترهای فوکوس، پیوند دادن به صفحه‌های قفل و چهره‌های Apple Watch، و گزینه‌های پیکربندی بیشتر بهبود می‌یابند.

    به‌روزرسانی‌های قابل توجهی در برنامه پیام‌ها وجود دارد که می‌تواند پیام‌ها را ویرایش یا حذف کند، پیام‌ها را به‌عنوان خوانده‌نشده علامت‌گذاری کند و جلسه SharePlay را شروع کند. کاربران اکنون می‌توانند به‌طور یکپارچه تماس‌های FaceTime را به دستگاه‌های دیگر منتقل کنند و یک برنامه کاملاً جدید Freeform بستری را برای همکاری در یک تخته سفید دیجیتال فراهم می‌کند.

    در برنامه Mail، جستجو کاملاً بازنگری شده است و ویژگی‌های جدیدی برای زمان‌بندی ایمیل‌ها، لغو تحویل و دریافت یادآوری‌های بعدی وجود دارد.

    برنامه Health ویژگی های جدیدی را برای داروها اضافه می کند و برنامه تناسب اندام اکنون برای کاربرانی که اپل واچ ندارند در دسترس است. برنامه Home نیز کاملاً بازطراحی و مهندسی شده است، در حالی که سافاری اکنون دارای کلیدهای عبور و گروه‌های برگه مشترک است.

    یادداشت‌ها و یادآوری‌ها گزینه‌های مرتب‌سازی جدیدی را ارائه می‌دهند، برنامه Maps مسیریابی چند مرحله‌ای و یکپارچه‌سازی پیشرفته‌تر با کارت‌های حمل‌ونقل را به دست می‌آورد، و برنامه News حاوی ویژگی‌های ورزشی اختصاصی است. iCloud Shared Photo Library راه مناسبی برای اشتراک گذاری مجموعه ای از عکس ها با اعضای خانواده همراه با بهبودهایی در ویرایش عکس، آلبوم ها و خاطرات فراهم می کند.

    Apple Pay Later روشی جدید برای پرداخت خریدهای Apple Pay در اقساط بدون کارمزد است، در حالی که برنامه Wallet دارای قابلیت‌های جدیدی برای ردیابی تحویل و خرید، تأیید با استفاده از شناسه دیجیتال و اشتراک‌گذاری کارت‌های کلید دیجیتال است. همچنین پیشرفت های عمده ای در Live Text، Visual Look Up، Dictation، میانبرهای Siri، Spatial Audio و غیره وجود دارد.

    iOS 16 با آیفون 8 به بعد سازگار است. یک نسخه بتا از به‌روزرسانی در دسترس توسعه‌دهندگان و آزمایش‌کنندگان عمومی بتا قرار گرفت که منجر به راه‌اندازی عمومی در ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۲ شد.