برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    پس از آنکه کشورهای غربی تحریم‌های اقتصادی تأثیرگذار متعددی را علیه روسیه به دلیل تهاجم بی‌دلیل این کشور به اوکراین وضع کردند، بسیاری از بزرگان صنعت فناوری نیز از این روند پیروی کردند و فعالیت‌های تجاری خود را در بزرگترین کشور جهان به‌طور قابل توجهی به حالت تعلیق درآوردند . در پاسخ به این اقدامات، دولت روسیه ظاهرا آماده است تا یک اقدام متقابل قابل توجه را آغاز کند.

    بر اساس گزارشی از TorrentFreak، وزارت توسعه اقتصادی روسیه پیش نویس قانون جدیدی را تهیه کرده است که هر نوع مسئولیتی را برای استفاده از نرم افزارهای بدون مجوز حذف می کند. به عبارت ساده‌تر، این بدان معناست که روس‌ها می‌توانند به طور قانونی از نرم‌افزارها و بازی‌های غیرقانونی استفاده کنند که حق چاپ آن متعلق به شرکت‌هایی است که در کشوری مستقر هستند که از تحریم‌های فوق‌الذکر علیه روسیه پشتیبانی می‌کنند.

    این بدیهی است که ایالات متحده را نیز شامل می شود، که به عنوان مثال کشور اصلی با ارزش ترین شرکت نرم افزاری در جهان، مایکروسافت است. در نتیجه، روس ها می توانند به طور قانونی از نسخه های غیرقانونی محصولات مایکروسافت مانند ویندوز 11 و MS Office استفاده کنند. علاوه بر این، قانونی‌سازی بر تعداد زیادی از بازی‌های منتشر شده توسط شرکت‌های آمریکایی مانند EA، Activision Blizzard و Take-Two Interactive نیز تأثیر می‌گذارد. با این حال، باید دید که آیا روسیه واقعاً این قانون جدید دزدی دریایی نرم افزاری را تصویب خواهد کرد و آیا واقعاً می تواند تأثیر تحریم های سخت را بر اقتصاد روسیه کاهش دهد.