برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    کروم بوک ها به طور جدی در دنیای آموزش محبوب هستند و گوگل به تازگی ابتکار جدیدی را معرفی کرده است که هدف آن جلب مشارکت دانش آموزان در تعمیر لپ تاپ ها در ایالات متحده است.

     

    برنامه خود تعمیر Chromebook برای مدارس، تعمیرات ساده را تشویق می‌کند تا دانش‌آموزان انجام دهند، و Google کمک‌های زیادی در زمینه راه‌اندازی چنین طرح درون مدرسه‌ای، همانطور که Ars Technica مشاهده کرد، ارائه می‌کند.

     

    این شامل راهنماهایی برای نشان دادن این است که کدام دستگاه‌های Chromebook معمولاً اجزای تعمیر شده دارند - مثلاً صفحه‌کلید یا صفحه‌نمایش - و دستورالعمل‌هایی درباره نحوه تعویض یا تعمیر ایمن این قطعات (و همچنین ابزارهای مورد نیاز).

    ایسر و لنوو در حال حاضر 9 کروم بوک با راهنماهای تعمیر سازنده مانند این دارند، با این ایده که این محتوا را در آینده گسترش دهند.

    در یک PDF، Google همچنین اصول «بهترین عملکرد» را برای خدمات تعمیر Chromebook در مدرسه بیان می‌کند و توصیه می‌کند که باید فضایی اختصاصی برای دانش‌آموزان ایجاد شود تا در تعمیرات کار کنند، از جمله یک میز جلو برای بازدید مشتریان با مشکلاتشان. سخت افزار، نیمکت های تعمیر، و امکانات ذخیره سازی برای اجزای مختلف مورد نیاز و قطعات جایگزین.

     

    طبیعتاً، دانش‌آموزانی که در کار تعمیر کار می‌کنند باید ابتدا آموزش لازم را تکمیل کنند و اطلاعات بیشتر در مورد «آموزش خودنگهداری» را می‌توان از سازندگان Chromebook (یعنی Acer و Lenovo) دریافت کرد.