برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    شارژر اورجینال سرفیس پرو 6  از برند Microsoft در کشور چین و به سفارش این کشور با کیفیت 100% اورجینال تولید شده است و همچنین کار مونتاژ این شارژر در کارخانه های کشور چین انجام میشود.

    میزان ولتاژ خروجی آداپتور سرفیس پرو 6 ،    15 ولت ، میزان جریان خروجی 4 آمپر ، میزان توان خروجی 65 وات و حداکثر میزان ولتاژ ورودی 240 ولت است.

    شارژر اورجینال سرفیس پرو 6  برای تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 3 ، پرو 4 ، پرو 5 ، پرو 6 و پرو 7 و همچنین سرفیس بوک و سرفیس لپ تاپ  مناسب است و همخوانی دارد.

    این آداپتور مستطیلی شکل و به رنگ مشکی است که یک سیم 150 سانتی متری (1متر و نیم ) به آن متصل است . در انتهای این سیم یک کانکتور مغناطیسی وجود دارد که شارژر توسط این کانکتور به لپ تاپ متصل میشود.در کنار این آداپتور یک کابل برق هم وجود دارد.بر روی کیس شارژر یک خروجی USB قراردارد که شما میتوانید توسط کابل ، وسایلی که ولتاژ ورودی آنها 5 ولت است مانند موبایل ، تبلت ، پاور بانک ، ... را شارژ کنید.

    تنها راه تشخیص آداپتور اورجینال از غیر اورجینال (های کپی) ، چک کردن اطلاعات درج شده بر روی آداپتور و همچنین شکل ظاهری و تطابق دادن با شارژر اصلی از نظر لوگو ، ولتاژ و جریان است.شرکت نارین ( اورج باتری)  این اصل را رعایت کرده و فقط شارژر اصلی و اورجینال را در اختیار خریداران قرار میدهد.

    برای اطلاع از قیمت و خرید شارژر سرفیس وارد لینک www.orgbattery.com  شوید.