برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    Lenovo از جدیدترین لپ تاپ های IdeaPad خود را برای استقبال از ویندوز 11 رونمایی کرد ، همچنین  این شرکت یکی از بهترین Chromebook های موجود در بازار را به روز می کند: Lenovo Chromebook Duet.

     Chromebook Duet 5 Lenovo

     یک لپ تاپ جداگانه 2 در 1 است که قرار است اکتبر امسال روانه بازار شود و این بار با صفحه نمایش 13.3 اینچی OLED عرضه می شود و عمر باتری شگفت انگیزی را تا 15 ساعت ارائه می دهد. Chromebook Duet جدید Lenovo که به عنوان IdeaPad Duet 5 Chromebook نیز شناخته می شود ، قصد دارد یک ماشین سبک وزن مناسب برای سفر باشد که دارای روکش پایه و صفحه کلید جدا شونده است. این مورد در حال حاضر در مورد iPad اپل و دستگاه های Surface مایکروسافت قابل توجه است.

    چند نمونه تغییرات:

    Lenovo Chromebook Duet 5 در اکتبر امسال با قیمت 429.99 دلار در دسترس خواهد بود. در حالی که آخرین Chromebook Duet این شرکت 279 دلار قیمت دارد ، Duet به روز شده هنوز هم می تواند به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های 2 در 1 طبقه بندی شود.

    Chromebook Duet 5 مجهز به پردازنده Snapdragon 7c Gen 2 ، حداکثر 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه SSD eMMC است ( بیش از اندازه کافی برای اجرا در سیستم عامل Chrome گوگل ) همچنین مجهز به اتصال Wi-Fi 5 ، بلوتوث 5.1 و پشتیبانی از قلم USI است.

    یکی از ویژگی های بارز Chromebook Duet 5 ، صفحه نمایش 13.3 اینچی OLED جدید است. آخرین بروزرسانی  دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی رنگارنگ بود . منتظر حاشیه های باریک و صفحه نمایش 400 نیت برای روشنایی و "رنگ واقعی" از طریق طیف رنگی 100٪ DCI-P3 باشید.

    یکی دیگر از ویژگی های هیجان انگیز ، عمر باتری 15 ساعته ای است که Chromebook Duet 5 ادعا می کند به لطف باتری 42WHr از آن برخوردار است. این مدت زمان متوسط 10 ساعت برای Chromebook ها بسیار بیشتر است و بیشترین عمر باتری 13 ساعته Duet را دارد.

    این دستگاه در صورت بسته بودن شبیه یک دفترچه یادداشت یا مجله است و تبلت آن 7.24 میلی متر (0.28 اینچ) و وزن آن 1.5 پوند (700 گرم) است. Lenovo همچنین صفحه کلید جدا شونده "درجه لپ تاپ" را با یک ضربه گیر به داخل می اندازد تا بتوان آن را به راحتی به لپ تاپ متصل کرد.