برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    Legion C7 می تواند همه عناوین فعلی را در 1080p به راحتی اجرا کند. همراه با Core i7-10875H ، RTX 2070 Max-Q ، 32 گیگابایت رم دو کاناله ، 1 ترابایت NVMe SSD و یک درگاه Thunderbolt 3. آنچه در این مورد بسیار خاص است این است که هرگز زیاد گرم نمیشود و پر سروصدا نیست.

    در نگاه اول ، Legion C7 15IMH05 مانند یک نوت بوک معمولی مخصوص بازی به نظر می رسد. اما چنین نیست ، زیرا برای بسیاری از کارهای دیگر نیز مناسب است.

    Legion C7 از Core i7-10875H ، RTX 2070 Max-Q ، 32 گیگابایت رم دو کاناله (حداکثر 64 گیگابایت) و یک ترابایت SSD برخوردار است ، به همین دلیل می تواند همه کارهای مدرن را به راحتی انجام دهد. علاوه بر این ، یک اسلات خالی برای NVMe SSD اضافی وجود دارد.

    محفظه Legion C7 از آلومینیوم ساخته شده است. C7 در طرح رنگی معروف به "Dark Moss" موجود است. درگاه ها در پشت و دو طرف دستگاه قرار دارند. لپ تاپ لنوو دارای دو پورت USB 3.2 Gen 2 Type-A و یک پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A است. همچنین دو پورت USB-C (یک پورت Thunderbolt 3 و یک پورت USB 3.2 Gen 1) وجود دارد. از پورت USB 3.2 Gen 1 Type-C می توان برای شارژ استفاده کرد. همچنین می تواند یک سیگنال DisplayPort را نیز خروجی دهد. علاوه بر این ، لپ تاپ همچنین دارای یک پورت HDMI است. هیچ کارت خوان SD وجود ندارد.

    نوت بوک Lenovo هرگز داغ نمی شود. در طول تست استرس ، از علامت 40- درجه سانتیگراد (104- درجه فارنهایت) در سه نقطه اندازه گیری فراتر رفت. در تست استرس بازی ، دمای سطح حتی کمتر بود. در حالت بیکار و تحت بار کم ، فن ها اغلب بی حرکت می مانند ، که منجر به عملکرد بی صدا می شود. در زیر بار زیاد ، آنها خیلی سریع شروع به چرخش می کنند.

    ما توصیه می کنیم از حالت توان "آرام" برای استفاده روزمره استفاده کنید. در این حالت ، فن ها حتی در زیر صدای بلند نیز ساکن می مانند. با این حال ، لپ تاپ Lenovo هنوز عملکرد کافی برای برنامه های اداری و مرور اینترنت را ارائه می دهد.