برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    اگر به دنبال بهترین لپ تاپ های ویندوز 10 پرو موجود در بازار هستید ، به جای مناسب رسیده اید. در این راهنما بهترین لپ تاپ های Windows 10 Pro را مشاهده می کنید که با نسخه به روز شده ویندوز 10 از پیش نصب شده مایکروسافت ارائه می شوند و به شما ابزار و کنترل بیشتری می دهند.

    در حالی که Windows 10 Home - که بسیاری از بهترین لپ تاپ ها آن را اجرا می کنند - برای استفاده منظم مناسب است ، کاربران برق و افرادی که از لپ تاپ خود برای تجارت استفاده می کنند ، می خواهند Windows 10 Pro را اجرا کنند ، که ویژگی های پیشرفته تر و کنترل بهتر ، نحوه عملکرد شما را ارائه می دهد. به همین دلیل این لیست شامل بهترین لپ تاپ های Windows 10 Pro است. در این مطلب ، نوت بوک های برتر ویندوز 10 پرو را که از قبل نصب شده اند ، انتخاب کرده ایم.

    بهترین لپ تاپ های ویندوز 10 پرو ، طراحی های پیشرفته و اجزای قدرتمندی را برای کاربران خانگی و مشاغل ارائه می دهند ، در عین حال سیستم عاملی را شامل می شود که می تواند به طور کامل از سخت افزار آنها استفاده کند.

    1. HP Elite Dragonfly

    CPU: 8th-generation Intel Core i5 – i7

    Graphics: Intel UHD Graphics 620

    RAM: 8GB - 16GB

    Screen: 13.3" diagonal Full HD touch display – Full HD touch Sure View display

    Storage: 256 GB SSD

    دلایل خرید

    + طراحی بی عیب و نقص

    + عمر باتری عالی

    دلایل اجتناب از خرید

    - قیمت بالا

    HP Elite Dragonfly به لطف ترکیب قابلیت حمل و قدرت ، انتخاب ما برای بهترین لپ تاپ Windows 10 Pro است. این همچنین یکی از زیباترین لپ تاپ های تجاری است که ما مورد آزمایش قرار گرفته است . موارد مثبت این لپ تاپ ، طراحی نازک و سبک ، بلندگوهای باور نکردنی ، صفحه کلید عالی و صفحه نمایش اختیاری 550 nit 4K است.  در بالا ما اشاره کردیم که همچنین دارای عمر باتری بسیار خوبی است که باعث می شود بتوانید فعالیت های طولانی را با لپ تاپ خود انجام دهید.

    2. Lenovo ThinkPad X1 Carbon

    CPU: Intel Core i7-7600U vPro

    Graphics: Intel HD Graphics 620

    RAM: 16GB

    Screen: 14-inch, 2560 x 1440 pixels

    Storage: 1TB SSD

    دلایل خرید

    + از هر نظر کوچکتر و سبک تر نسبت به نسخه های قبلی

    + صفحه لمسی دقیق Microsoft Precision

    دلایل اجتناب از خرید

    - قیمت بالا

    طیف وسیعی از لپ تاپ های ThinkPad لنوو از بهترین لپ تاپ های تجاری است که تاکنون ساخته شده است - لازم به ذکر است یکی از بهترین لپ تاپ های Lenovo است که می خواهید در صورت داشتن قابلیت های درجه کسب و کار مورد توجه قرار دهید ، و با نصب ویندوز 10 Pro ، Lenovo ThinkPad X1 Carbon انتخاب ماست. برای بهترین لپ تاپ همه جانبه ویندوز 10 Pro می تواند خریداری کند. این لپ تاپ با طراحی باریک و شیک ارائه می شود ، اما با یک پردازنده قدرتمند Intel Core i7-7600U vPro ، 16 گیگابایت رم و دوام باتری تا 15.5 ساعت قدرت زیادی را در بدن بدنه خود دارد.

    3. Acer ConceptD 7

    CPU: 9th-generation Intel Core i7

    Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2060 – 2080

    RAM: 16GB – 32GB

    Screen: 15.6" 4K UHD (3840 x 2160) 16:9 IPS

    Storage: 1TB

    دلایل خرید

    + بسیار قدرتمند

    + ارزان تر از MacBook Pro

    + انتخاب خوب پورت ها

    دلایل اجتناب از خرید

    -گران

    -طرح ساده

    -نه به اندازه MacBook Pro نازک و سبک

    این لپ تاپ قدرتمند Windows 10 Pro قادر به انجام کارهای پیچیده و طاقت فرسایی مانند رندر سه بعدی است ، بخشی از آن به لطف گرافیک Nvidia RTX ، مخصوصاً با در نظر گرفتن متخصصان خلاق طراحی شده است. فراتر از این قدرت خالصی که ارائه می دهد ، همچنین دارای یک طراحی کاملاً مینیمالیستی سفید و صفحه نمایش خیره کننده 4K IPS با اعتبار Pantone را ارائه می دهد. بدیهی است که هنوز هم بسیار گران است ، اما اگر به دنبال یک گزینه MacBook مجهز به ویندوز برای ویرایش ویدئو و عکس هستید ، این یک گزینه عالی است.

     

    4. Dell XPS 13 2-in-1 (2019)


    CPU: 
    10th-generation Intel Core i3 – i7

    Graphics: Intel UHD – Iris Plus Graphics

    RAM: 4GB – 16GB

    Screen: 13.4" FHD+ (1920 x 1200) InfinityEdge Non-Touch Anti-Glare – 13.4" UHD+ (3840 x 2400) InfinityEdge Touch Anti-Reflecitve

    Storage: 256GB – 512GB SSD

    دلایل خرید

    + طراحی خیره کننده ، فوق العاده قابل حمل

    + عملکرد عالی

    + زرق و برق دار ، صفحه نمایش پاسخگو

    دلایل اجتناب از خرید

    درب برای باز کردن سخت است

    برای یافتن عیب در(Dell XPS 13 2-in-1 2019) سخت تحت فشار قرار خواهید گرفت. از نظر طراحی ، نه تنها بسیار کم حجم و سبک است ، بلکه دارای صفحه نمایش زیبا و پاسخگو ، طراحی بافته شده خیره کننده و استفاده از صفحه کلید لذت بخش نیز است. اما ، چیزی فراتر از ظاهر است. به لطف پردازنده های نسل دهم Intel Core و گرافیک Intel Iris Plus ، در هنگام عملکرد نیز بسیار چشمگیر است. با نصب ویندوز 10 پرو می توانید این 2 در 1 درخشان را بدست آورید ، به این معنی که جایگاه خود را در این لیست بدست آورده است.

     

    5. Dell Latitude 7490

    CPU: 8th-generation Intel Core i3 – i7

    Graphics: Intel UHD Graphics 620

    RAM: 4GB – 16GB

    Storage: 128GB SSD – 512GB SSD

     

    دلایل خرید

    + قیمت مناسب

    + عملکرد عالی

    + عمر باتری عالی

    دلایل اجتناب از خرید

    - PSU اختصاصی دل

    Dell به دلیل ساختن لپ تاپ های قابل اعتماد تجاری که از ویندوز 10 پرو استفاده می کنند ، یک برند قابل احترام است و Dell Latitude 7490 نمونه بارزی از آن است. این مجموعه از جدیدترین پردازنده های اینتل ، همراه با مقدار مناسب RAM و گرافیک یکپارچه برخوردار است. انتخاب SSD (Solid State Drives) به معنای ویندوز 10 پرو است و تمام برنامه های شما به سرعت بارگیری می شوند و عملکرد درخشانی دارند. عمر باتری نیز بسیار چشمگیر است.