برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    1.در مواقع جابه جایی لپ تاپ ، مراقب باشید.

    از کیف مخصوص برای حمل لپ تاپ استفاده کنید.در انتخاب کیف سراغ مدل های بروید که چند لایه کناری داشته باشند و از قسمت های فوقانی و زیرین هم دربرابر فشارها و ضربات روزمره محافظت میکنند.

    2.به تمیزی لپ تاپ توجه کنید.

    لپ تاپ هم مانند اتاق و منزل به تمیزی نیاز دارد که این تمیزی شامل قسمت های : کیبورد ، مانیتور  ،اسلات ها و غیره میشود.باید از دستمال مخصوص و نرم برای مانیتور استفاده کنید و از مواد شوینده به هیچ عنوان استفاده نکنید.برای استفاده از مواد مخصوص هم اول دستمال را به مواد آغشته کنید و سپس تمیز کنید.

    3.غذا را با لپ تاپ سهیم نشوید.

    در کنار لپ تاپ به هیچ عنوان غذا و کیک و نوشیدنی میل نفرمایید.برای مثال اگر خرده های کیک به داخل کیبورد لپ تاپ نفوذ کند ، خارج کردن این خرده ها کاری سخت و دشوار است و دکمه های کیبورد به مرور زمان خراب میشود.

    4.مراقب قسمت های روی لپ تاپ باشید.

    برخی افراد فکر میکنند لپ تاپ ، میز کار آنهاست.هر وسیله ای مانند کیف ، کتاب ، خودکار را بر روی لپ تاپ قرار میدهند. اینکار باعث فشار به کیبورد ، مادر برد و قاب لپ تاپ شده و تهویه به درستی انجام نمیشود.

    5.از کیبورد لپ تاپ برای هر کاری استفاده نکنید.

    اگر حسابدار یا تایپست هستید حتما از کیبورد های جداگانه و اکسترنال استفاده کنید.کیبورد لپ تاپ برای تایپ طولانی و کارهای حسابداری و ضربه شدید انگشت به کیبورد نیست.

    6.حواستان به محل قرار گیری لپ تاپ باشد.

    برا تهویه مناسب لپ تاپ هیچگاه آن را روی فرش یا موکت قرار ندهید. قرار دادن لپ تاپ برروی این مناطق باعث میشود که تهویه آن به درستی انجام نشود و و حرارتی که ایجاد میشود باعث نابودی سریعتر لپ تاپ میشود.همیشه به باز بودن منافذ لپ تاپ دقت کنید.