برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    1.به اجرای برنامه های موجود در System Tray خاتمه دهید.

    اگر احساس میکنید که هر کدام از برنامه های موجود در system tray  غیر ضروری هستند ، به سادگی میتوانید به اجرای آنها خاتمه دهید.اینکار باعث میشود تا سرعت کامپیوتر شما افزایش پیدا کند.

    2.برنامه های ناخواسته را از کامپیوتر خود حذف کنید.

    با حذف این برنامه ها ، ضمن آنکه فضای هارد دیسک آزاد میشود،سرعت کامپیوتر شما نیز به واسطه عدم اجرای برنامه ها در پس زمینه سیستم عامل افزایش پیدا میکند.برای پاک کردن این برنامه ها کافی است به Control Panel  رفته  و گزینه Program And Feature را انتخاب کنید.

    3.برنامه های موجود در بخش استارت آپ ویندوز را غیرفعال  کنید.

    برنامه هایی که درشروع کار ویندوز اجرا میشوند سرعت ویندوز شما را میگیرد ، پس بهتر است  وارد Task Manager  شوید و برنامه هایی که نیاز نیست را از تب Startup    غیرفعال کنید.

    4.یک فرآیند پاکسازی دیسک انجام دهید.

    ابزار Disk CleanUp  ویندوز به خوبی میتواند فایل های کش شده غیرضروری را پاک کند.پس از انجام این کار کامپیوتر سریع تر از قبل کار میکند.برای این منظور روی درایوی که ویندوز روی آن نصب شده کلیک راست کرده ، به زبانه General Tab  رفته و سپس گزینه Disk CleanUp  را انتخاب کنید.

    5.از برنامه های ثالث برای پاک کردن محتوای غیرضروری سیستم خود استفاده کنید.

    برنامه هایی شبیه به CCleaner   به راحتی میتوانند سیستم شما را از وجود برنامه های ناخواسته ، فایل های موقت ، کلیدهای بدون استفاده برجای مانده در بخش های مختلف ویندوز ، فایل های کش شده بدون مصرف نجات داده و به این شکل سرعت کامپیوتر شما را افزایش دهند.

    6.متوفق کردن اجرای پردازه های غیر ضروری در Task Manager   

    Task Manager  یکی از مولفه های قدرتمند ویندوز است.شما میتوانید از این ابزار برای ردیابی وضعیت هر پردازه استفاده کنید.هرچه تعداد پردازه های فعال در یک سامانه کامپیوتر زیاد شود ، به همان نسبت سرعت سیستم کاهش پیدا میکند.برای رهایی از این مشکل ابزار فوق را اجرا کرده و به زبانه Processes   رفته ، هر پردازه ایی که به آن نیازی ندارید را انتخاب کرده ، روی آن کلیک راست زده و گزینه End Task  را انتخاب کنید.دقت کنید به اجرای پردازه های سیستمی نباید خاتمه دهید.