برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

تبلت سرفیس پرو 3 از پرفروش ترین و با کیفیت ترین محصولات کمپانی مایکروسافت است. این تبلت از نوع هیبریدی بوده و مدل عرضه شده به بازار 1631 است.

باتری اصلی تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 3 از بهترین سلول های باتری درجه “A”  بوده و تماما توسط کشور چین مونتاژ میشود.این باتری از نوع داخلی (Internal)  بوده و برای تعویض آن باید تاچ دستگاه کاملا باز شود که کار پیچیده ، سخت و زمان بر است و دارای ریسک بالایی میباشد. از این رو برای تعویض آن باید به یک تعمیرکار متخصص  و حرفه ای نظیر متخصصین نارین پردازش مراجعه کنید.

باتری اصلی سرفیس پرو 3 فقط و فقط مناسب تبلت Microsoft Surface Pro3 1631 12”  است و با هیچ لپ تاپ و یا تبلت دیگری سازگاری ندارد.

باتری اورجینال موجود در بازار از نوع لیتیوم یون (Li-ion)  ، دارای ولتاژ 7.6V  و ظرفیت 42.2WH(5547mAh)  است. از نظر شکل ظاهری باتری سرفیس پرو 3 ، از نوع باتری تخت و به شکل مستطیلی است . دارای 4 سلول بوده که این سلول ها با روکش آلومینیومی پوشانده شده و توسط برد اتصال و شارژ به یکدیگر متصل شده اند.در قسمت بالای این برد یک کانکتور جهت ارتباط بین باتری و تبلت را مشاهده میکنید.

تنها راه تشخیص باتری اورجینال از غیر اورجینال (های کپی) ، چک کردن اطلاعات درج شده بر روی باتری و همچنین شکل ظاهری و تطابق دادن با باتری اصلی از نظر لوگو ، پارت نامبر ، ولتاژ و ظرفیت است.شرکت نارین ( اورج باتری ( این اصل را رعایت کرده و فقط باتری اصلی و اورجینال را در اختیار خریداران قرار میدهد.

برای اطلاع از قیمت و خرید باتری اصلی سرفیس پرو3  به سایت WWW.ORGBATTERY.COM مراجعه کنید.