برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

در باتری اورجینال ایسوس مدل N552  از بهترین و باکیفیت ترین سلول های درجه “A”  از برندهای Panasonic  ،Samsung  و LG  استفاده شده است و کار مونتاژ این باتری توسط کشور چین انجام میشود.

باتری اورجینال ASUS N552  از نوع داخلی (Internal)  بوده و برای تعویض و خارج کردن آن از لپ تاپ نیاز است تا قاب پشت دستگاه (قابD  ) کاملا باز شود.

مدل های سازگار و مناسب با باتری N552  عبارتند از : ASUS GL752  ، Asus N552V ، Asus N552VX ، Asus N752V ، Asus N752VX  ، Asus N752VW  . همچنین پارت نامبر ( شماره قطعه ) این باتری A41N1501  است.

نوع باتری اورجینال ایسوس N552   ، لیتیوم یون (Li-ion)  با ولتاژ 15V  و ظرفیت 48WH(3100mAh)  دارای 4 سلول اصلی است.

از نظر شکل ظاهری ، باتری n552  از نوع باتری لوله ای مشکی رنگ که یک روکش و لیبل حاوی مشخصات بر روی آن قرار دارد.باتری به یک سیم چند سانتی متری و یک کانکتور متصل است و این قسمت وظیفه برقراری ارتباط بین باتری و لپ تاپ را دارد.

تنها راه تشخیص باتری اورجینال از غیر اورجینال (های کپی) ، چک کردن اطلاعات درج شده بر روی باتری و همچنین شکل ظاهری و تطابق دادن با باتری اصلی از نظر لوگو ، پارت نامبر ، ولتاژ و ظرفیت است.شرکت نارین ( اورج باتری ) این اصل را رعایت کرده و فقط باتری اصلی و اورجینال را در اختیار خریداران قرار میدهد.

برای اطلاع از قیمت و خرید باتری اصلی لپ تاپ ایسوس مدل N552 به لینک www.orgbattery.com مراجعه کنید