برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

باتری لپ تاپ Asus X550 با بهترین و با کیفیت ترین سلول های اصلی موجود در بازار از برندهای سامسونگ ، پاناسونیک و ال جی ساخته شده است و تمام قطعات آن توسط کشور چین مونتاژ میشود.

این باتری به دو صورت داخلی (Internal) و خارجی (External) وجود دارد و برای مشخص شدن نوع باتری باید موقعیت باتری را بر روی دستگاه مشخص کنیم.آیا باتری داخل دستگاه قرار دارد و برای دسترسی به آن باید قاب پشت لپ تاپ را باز کنیم و یا باتری بیرون از دستگاه میباشد و میتوان برای خارج کردن باتری از دو قفل روی قاب استفاده کرد.

باتری اورجینال Asus X550 با تعداد زیادی از مدل های برند ایسوس سازگاری دارد و از این بین میتوان به پر فروش ترین این مدل ها مانند X450 ، A450 ،  K450 ، A550 ، K550 ، X550 ، X552  اشاره کرد.باتری داخلی این مدل با پارت نامبر A41-X550E و باتری خارجی آن با پارت نامبر A41-X550A به فروش میرسد.

این مدل از باتری های اورجینال ایسوس دارای 4 سلول اصلی با ولتاژ 15V و ظرفیت 44WH(2950mah)  واز نوع باتری های لیتیوم یون است .

شکل ظاهری باتری داخلی ، لوله ای و استوانه ای دارای لیبل و برچسب مشکی همراه با سیم متصل به کانتور جهت ایجاد ارتباط بین باتری و لپ تاپ است و باتری خارجی نیز لوله ای همراه با کانکتور نصب شده بر روی آن است و متصل به قسمتی از قاب پشت لپ تاپ و به صورت برفکی میباشد که هنگام نصب بر روی دستگاه تمام قاب D  یک دست میشود.

تنها راه تشخیص باتری اورجینال از غیر اورجینال (های کپی) ، چک کردن اطلاعات درج شده بر روی باتری و همچنین شکل ظاهری و تطابق دادن با باتری اصلی از نظر لوگو ، پارت نامبر ، ولتاژ و ظرفیت است.شرکت نارین ( اورج باتری ) این اصل را رعایت کرده و فقط باتری اصلی و اورجینال را در اختیار خریداران قرار میدهد.

برای اطلاع از قیمت و خرید باتری اورجینال ایسوس X550 خارجی و داخلی به سایت WWW.ORGBATTER.COM مراجعه کنید.