برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

Legion C7 می تواند همه عناوین فعلی را در 1080p به راحتی اجرا کند. همراه با Core i7-10875H ، RTX 2070 Max-Q ، 32 گیگابایت رم دو کاناله ، 1 ترابایت NVMe SSD و یک درگاه Thunderbolt 3. آنچه در این مورد بسیار خاص است این است که هرگز زیاد گرم نمیشود و پر سروصدا نیست.

در نگاه اول ، Legion C7 15IMH05 مانند یک نوت بوک معمولی مخصوص بازی به نظر می رسد. اما چنین نیست ، زیرا برای بسیاری از کارهای دیگر نیز مناسب است.

Legion C7 از Core i7-10875H ، RTX 2070 Max-Q ، 32 گیگابایت رم دو کاناله (حداکثر 64 گیگابایت) و یک ترابایت SSD برخوردار است ، به همین دلیل می تواند همه کارهای مدرن را به راحتی انجام دهد. علاوه بر این ، یک اسلات خالی برای NVMe SSD اضافی وجود دارد.

محفظه Legion C7 از آلومینیوم ساخته شده است. C7 در طرح رنگی معروف به "Dark Moss" موجود است. درگاه ها در پشت و دو طرف دستگاه قرار دارند. لپ تاپ لنوو دارای دو پورت USB 3.2 Gen 2 Type-A و یک پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A است. همچنین دو پورت USB-C (یک پورت Thunderbolt 3 و یک پورت USB 3.2 Gen 1) وجود دارد. از پورت USB 3.2 Gen 1 Type-C می توان برای شارژ استفاده کرد. همچنین می تواند یک سیگنال DisplayPort را نیز خروجی دهد. علاوه بر این ، لپ تاپ همچنین دارای یک پورت HDMI است. هیچ کارت خوان SD وجود ندارد.

نوت بوک Lenovo هرگز داغ نمی شود. در طول تست استرس ، از علامت 40- درجه سانتیگراد (104- درجه فارنهایت) در سه نقطه اندازه گیری فراتر رفت. در تست استرس بازی ، دمای سطح حتی کمتر بود. در حالت بیکار و تحت بار کم ، فن ها اغلب بی حرکت می مانند ، که منجر به عملکرد بی صدا می شود. در زیر بار زیاد ، آنها خیلی سریع شروع به چرخش می کنند.

ما توصیه می کنیم از حالت توان "آرام" برای استفاده روزمره استفاده کنید. در این حالت ، فن ها حتی در زیر صدای بلند نیز ساکن می مانند. با این حال ، لپ تاپ Lenovo هنوز عملکرد کافی برای برنامه های اداری و مرور اینترنت را ارائه می دهد.