برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

 کلاسهای درس به مهمترین چالش برای دولتهایی تبدیل شده اند که قصد دارند گسترش Covid-19 را محدود کنند . اما ایسر با ورود Chromebook های جدید خود برای آموزش ، تمام تلاش خود را برای رفع برخی از نگرانی ها کرده است.

طی چند ماه آینده پنج مدل جدید Chromebook ساخت شرکت ایسر وارد مدارس می شود و مدل هایی که دارای صفحه نمایش لمسی هستند ،  دستگاه های "چرخش" با لولای نزدیک به 360 درجه برای انعطاف پذیری لقب گرفته اند.افرادی که این لپ تاپ هارا خریداری میکنند،با ضد میکروب Gorilla Glass و مجهز به یک پوشش مقاوم در برابر باکتری برای صفحه کلید ، صفحه لمسی و کف استراحت کف دست روبرو میشوند.

ایسر ادعای جسورانه ای در مورد اثربخشی پوشش نداشته است ، اما دستمال مرطوب ها ، ژل ها و سطوح ضد میکروبی معمولاً در برابر بیشتر ویروس های رایج قابل دفع هستند و اکنون Covid-19 یکی از آنها است. در هر صورت ، معرفی ویژگی هایی برای محدود کردن شیوع باکتری در دستگاه های خود نشان می دهد که ایسر نگرانی والدین و دولت ها را به طور یکسان به دلیل بازگشت دسته جمعی کودکان به مدرسه برای سال جدید ، درک کرده است.

Chromebook های جدید این شرکت برای آموزش نیز مجهز خواهند بود تا در برابر آزمایشات فیزیکی استفاده در کلاس مقاومت کنند.

در حالی که هنوز جزئیات مشخصات بیشتر در دسترس نیست ، ایسر تأیید کرده است که تمام مدل های جدید آموزشی دارای نشان MIL-STD-810H هستند . MIL-STD-810 استاندارد مستند دستگاه های مورد استفاده ارتش ایالات متحده است که در سال 2019 با بازبینی "H" ارائه شد. نکته مهم این است که آخرین مجموعه Chromebook های کلاس Acer برای ماندگاری ساخته شده اند.

آنها همچنین برای استفاده در خانه آماده خواهند بود. با توجه به اینکه بسیاری از کودکان در خانه می مانند و از طریق پیوند ویدئویی در حال شرکت در کلاس ها هستند ، صفحه کلیدها و صفحه های مقاوم در برابر سرریز و همچنین براکت های تقویت شده برای نگه داشتن قلاب ها (این کلیدهای صفحه کلید است) بر روی شاسی خود معرفی شده اند.

ارزان ترین گزینه در نسخه تازه شده ، کروم بوک 311 (C722 11.6) اینچی است که مجهز به پردازنده MediaTek MT8183 ، وب کم HDR ، صفحه لمسی اختیاری و باتری 20 ساعته است.

لپ تاپ های کروم بوک ایسر جدید ، احتمالاً محبوب ترین گزینه برای بسیاری از مدارس خواهد بود و توانایی ارائه قابلیت استفاده و دوام مناسب برای کودکان و معلمان را دارد. Chromebook 311 به زودی در ماه ژانویه وارد آمریکای شمالی می شود ، اما هنوز خبری در مورد عرضه در سراسر جهان نیست و 299 دلار (حدود 220 پوند ، 390 دلار استرالیا) قیمت دارد.