برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    اچ پی در حال معرفی یک مدل 13.5 اینچی 2 در 1 به لپ تاپ های ویندوز ممتاز Spectre خود است. Specter x360 14 جدید در این ماه با قیمت 1،199 دلار همراه با بروزرسانی سه مدل دیگر از نمونه لپ تاپ های hp  ،  Spectre و Envy وارد بازار می شود. محصولاتی که توسط hp معرفی شده اند برای عملکرد بهتر ، به ویژه در بازی های رایانه ای و ویرایش ویدئو هنگام استفاده از گرافیک یکپارچه Iris Xe تراشه ها ، با پردازنده های جدید نسل 11 "” Tiger Lake اینتل ارائه می شوند.

     HP همچنین می گوید تنظیمات خاصی برای محصولات معرفی شده  در نظر گرفته شده است که با برنامه Evo اینتل مطابقت دارد ، که سازندگان رایانه های شخصی را برای ایجاد لپ تاپ هایی با عملکرد بالا و عمر طولانی باتری ، به چالش می کشد. مدل های دارای گواهینامه Evo از تراشه Core i5 یا Core i7 استفاده می کنند.

    فضای صفحه نمایش بیشتر در اندازه جمع و جور

    Spectre x360 14 اولین لپ تاپ خانواده HP است که دارای نسبت ابعاد 3: 2 برای 20 درصد فضای دید عمودی بیشتر است. این میزان به وضوح 3000 در 2000 پیکسل در نمایشگر 13.5 اینچی می رسد. طبق گزارشات HP ، نسبت ابعاد برای بهره وری بهتر است که مشاهده اسناد و مرور وب هنگام خواندن از بالا به پایین صفحه را آسان تر می کند. جاناتان مونگای ، مدیر معرفی محصولات HP ، طی یک جلسه مطبوعاتی گفت: "ما می بینیم که Spectre X360 14 دارای عرض یک لپ تاپ 13 اینچی و ارتفاع یک 15 اینچ است." بنابراین اگر شما می خواهید یک لپ تاپ ممتاز با صفحه نمایش بزرگتر که خیلی سنگین نیست را داشته باشید ، مدل جدید ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. Spectre X360 14 همچنین می تواند با یک صفحه نمایش OLED اختیاری پیکربندی شود که برای کاهش انتشار نور آبی طراحی شده است در حالی که هنوز رنگ های زنده ارائه می دهد. به گفته HP ، به لطف پردازنده Tiger Lake ، این محصول با یک بار شارژ می تواند حداکثر 17 ساعت عمر باتری داشته باشد. همچنین با دو پورت Thunderbolt 4 ارائه می شود که فرم جدیدی از اتصال USB Type-C است که می تواند صفحه نمایش 8k را نیز تغذیه کند. از دیگر موارد اضافه شده می توان به کارت خوان microSD ، پورت USB Type-A و سنسور اثر انگشت روی صفحه کلید اشاره کرد.

    به عنوان یک لپ تاپ قابل تبدیل ، Spectre x360 14 می تواند به یک تبلت تبدیل شود و از لولای 360 درجه برای خم شدن صفحه استفاده کند. در قسمت کنفرانس وب ، یک دوربین وب 720p با سنسورهای مادون قرمز ، میکروفن های دوتایی ، بلندگوهای چهارگانه و عملکرد "AI Noise Removal" مبتنی بر نرم افزار دریافت می کنید که می تواند نویز محیط را بی صدا کند.

    Specter x360 14 جدید که وزنی معادل 2.8 پوند دارد ، با قیمت 1،199 دلار آغاز می شود. HP Spectre x360 14 و HP Spectre x360 13 و Envy 13 در ماه جاری از طریق HP.com به فروش می رسند.