برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    در هر شغل و حرفه ای، مشخصات فنی لپ تاپ ، کامپیوتر و هر وسیله ی دیگری اهمیت زیادی دارد.هر حرفه ای همانند برنامه نویسی ، طراحی سایت ، گرافیست و هزاران حرفه و شغل دیگر ، چه شغل هایی که ابزار اصلی آنها کامپیوتر و لپ تاپ است ، و چه حرفه هایی که لپ تاپ به عنوان یک ابزار کمکی و غیر ضروری در آنها کاربرد دارد ، به نوعی به انتخاب این ابزار وابسته است.

    فضای RAM

    قدرت CPU

    صفحه نمایش

    کارت گرافیک

     صفحه کلید

     

    فضای RAM

    به طور خاص یک گرافیست حین طراحی ، همزمان نیاز به کار با چندین برنامه  که گاها حجیم و پر مصرف هستند، دارد.در نتیجه لپ تاپ انتخابی باید فضای RAM   زیاد و همچنین سرعت قابل قبولی داشته باشد تا جوابگوی این نیاز باشد.

    قدرت CPU

    هرچه پردازنده ما از نظر فنی قوی تر باشد ، میتواند اجرای روان و سریع  چندین برنامه را تضمین کند.یک نکته در مورد پردازنده ، فرکانس کاری آن است که هرچه بیشتر باشد تعداد دستورالعمل بیشتری اجرا میگردد که در نتیجه سرعت کاری پردازنده و لپ تاپ بالا میرود.

    صفحه نمایش

    صفحه نمایش مهمترین بخش انتخاب لپ تاپ و همچنین چالش برانگیزترین بخش کار طراحی است چراکه کااری که گرافیست در لپ تاپ طراحی میکند تفاوت بسیار زیادی با کاری که بر روی کاغذ چاپ شده میبند ، دارد مگر اینکه صفحه نمایش دارای خواص فنی و ابزار خاصی باشد که این تفاوت ها را از بین میبرد.

    کارت گرافیک

    در مورد کارت گرافیک نیز میزان حافظه گرافیکی ، پهنای باند و نیز تعداد هسته ها اهمیت دارد.البته کارت گرافیک اغلب به تنهایی عامل قدرت محاسبات گرافیکی نیست و عامل مهمی که در آن نیز دخیل است ، نرم افزاری است که برای کار گرافیکی مورد استفاده قرار میگیرد.

    صفحه کلید

    نباید تاثیر یک صفحه کلید راحت و کاربردی و قابلیت لمسی بودن یک صفحه نمایش را انکار کرد.طراحی ارگونومیک یک صفحه کلید نقش بسیار مهمی در راحتی کار با آن دارد.