برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    مایکروسافت اختراع جدیدی متمرکز بر طراحی بخش‌های انتقال گرما ثبت کرد که ظاهرا در نسل بعدی سرفیس بوک استفاده خواهد شد.

    به احتمال زیاد ، نسل بعدی سرفیس بوک همراه با  فناوری‌ها و قابلیت‌های جدید و حرفه‌ای زیادی معرفی خواهند شد.محبوب ترین محصول مایکروسافت به نام سرفیس بوک ۳ میباشد که ظاهرا قابل عرضه با طراحی جدیدی در سیستم مدیریت گرما خواهد بود ؛ این سیستم دمای لپ تاپ مایکروسافت را در شرایط پردازشی متعدد و متنوع، در بازه‌ی مناسب نگه می‌دارد.

    اطلاعات اختراع جدید مایکروسافت نشان می‌دهد که ردموندی‌ها در  لپ تاپ سرفیس بوک ۳ از سیستم‌‌های هدایت هوای انطباقی استفاده خواهند کرد. این اطلاعات نشان میدهد که محصول نهایی، جزو خانواده‌ی سرفیس خواهد بود، اما فناوری اصلی را می‌توان در انواع دیگر دستگاه مانند کنسول‌های بازی نیز به‌کار برد. مایکروسافت در اسناد پتنت ادعا می‌کند که سیستم هدایت هوای گرم، مدیریت گرما را به‌صورت بهینه‌تری انجام می‌دهد و امواج مکانیکی حاصل از گردش فن را نیز در انواع سرعت‌ها به حداقل می‌رساند.

    در بخشی از سند پتنت مایکروسافت این موضوع بیان شده است که ، سیستم خنک‌کننده‌ی جدید بر طول عمر دستگاه تاثیر قابل توجهی دارد. ردموندی‌ها ادعا می‌کنند که مدیریت بهینه‌ی گرما  در سرفیس باعث میشود که دستگاه مدت زمان بیشتری را عمر کند و همچنین باعث کارایی بهتر آن میشود. مایکروسافت این سیستم را طوری طراحی کرده است که هوا توسط یک فن ، به‌سمت خروجی اختصاصی هدایت می‌شود.این سیستم هدایت هوا به‌صورت موازی با خروجی فن طراحی شده است که انتقال گرما به خارج از بدنه را برعهده دارد. در یکی از بخش‌های سیستم هدایت، زمانی که سرعت فن کاهش و یا افزایش یابد ، به‌صورت متحرک عمل می‌کند تا در همه مواقع هدایت گرمایی با بازدهی بالا انجام شود.

    عملکرد سیستم هدایت هوای انطباقی، احتمالا با تکیه بر دمایی تنظیم می‌شود که حسگرهای دمایی در سیستم تشخیص می‌دهند. باتوجه به داده‌های دریافت شده، سرعت فن تنظیم شده و همچنین بخش متحرک هدایت هوا نیز برای عملکرد بهینه، تغییر زاویه می‌دهد. مایکروسافت سیستم جدید را به‌صورت اختصاصی برای لپ‌تاپ‌ها و دستگاه‌های هیبریدی دو در یک طراحی کرده است و در بخش‌های متعدد پتنت، کارایی و بازدهی بیشتری را برای آن ادعا می‌کند.