برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    جدیدترین لپ تاپ لنوو با نام ideapad L340-15IWL  در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفت.

    این مدل که مجهز به پردازشگر Intel Core i3-8145U  است، به منظور پشتیبانی بهتر نرم افزارها، به کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX110 2GB GDDR5 مجهز شده است.

    این محصول 4GB رم DDR4 و یک ترابایت حافظه هارد جهت پاسخگویی بهتر به نیاز کاربران دارد و لذت استفاده را به همراه صفحه نمایش 15.6 اینچی خود برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

    می‌شود. لازم به توضیح است ideapad L340-15IWL Lenovo با توجه به قیمت مناسب نسبت به مدل‌های مشابه دیگر برندها، می‌تواند انتخابی مناسب برای دانشجویان و استفاده اداری باشد.

    هیولای دست یافتنی لنوو

    اما دیگر محصول کمپانی لنوو  مدل ideapad 330-15IKB است که مجهز به پردازشگر Core i7-8550U  و 16 گیگابایت رم است!

    لنوو برای این مدل لپ تاپ از کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX150 4GB GDDR5 با چیپست Intel SoC Platform استفاده کرده است. مطمئنا کارت گرافیک و توان پردازشی بالای این لپ تاپ بازی خورها و گرافیست‌ها را راضی خواهد کرد.

    لنوو در لپ تاپ Ideapad 330 از پورت‌ها و اتصالات کاملی بر روی لبه‌های کناری استفاده کرده است. با پورت‌های قرار گرفته بر روی این لپ تاپ دیگر نیازی به کابل و مبدل اضافی ندارید. بر روی لبه سمت راست لپ تاپ DisplayPort (برای اتصال صفحه نمایش لپ تاپ به مانیتور خارجی) و درایو نوری DVD-RW  قرار گرفته است. در سمت دیگر علاوه بر ورودی کابل برق، ورودی کابل LAN برای اتصال به اینترنت، خروجی تصویر HDMI، دو پورت USB 3.0، جک 3.5 میلیمتری هدفون، پورت USB Type-C و کارت‌خوان SD تعبیه شده‌اند. با وجود مجموعه کاملی از پورت‌ها می‌توانید با خیال راحت دستگاه‌ها و گجت‌های مختلف را به این لپ تاپ متصل کرد.

    این مدل از لنوو از دو بلندگو داخلی 2 وات استفاده می‌کند. بلندگوهای لپ تاپ از فناوری صدای دالبی پشتیبانی می‌کند و گوش دادن به صدا مخصوصا هنگام تماشا فیلم و انجام بازی می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. لازم به توضیح است که Lenovo ideapad 330-15IKB با امکانات ذکر شده، قیمتی بسیار رقابتی با مدل‌های مشابه دیگر برندها دارد و گاها این اختلاف با برخی از برندها به 4 میلیون تومان نیز می‌رسد.

     

    منبع:gadgetnews.net