برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    باتری های لیتیوم یون رایج ترین نوع باتری هستند که در دستگاه های قابل حمل امروزی استفاده می شوند. این باتری ها به سرعت شارژ می شوند، با سرعت ثابت تخلیه می شوند و چگالی انرژی بالایی دارند که امکان اندازه سلول های کوچک را فراهم می کند. در دستگاه های  Surface که طولانی بودن عمر باتری در کمترین شکل ممکن طراحی شده ، از این باتری ها استفاده شده است.

    دستگاه های سرفیس برای به حداکثر رساندن عمر باتری و طول عمر مهندسی شده اند.

    با درک کمی در مورد باتری‌های لیتیوم یونی، می‌توانید به حداکثر رساندن طول عمر باتری در دستگاه سرفیس خود کمک کنید:

    کاهش ظرفیت سلول های لیتیوم یونی پس از تعداد معینی از چرخه های شارژ/دشارژ معمول است. این باعث می شود فواصل زمانی کوتاه تری بین شارژ شدن و ظرفیت کمتر باتری ایجاد شود.

    هنگام استفاده از دستگاه، مطمئن شوید که باتری به طور مرتب زیر 50 درصد خالی می شود. این به کاهش خرابی سلول های باتری کمک می کند.

    دستگاه های surface دارای ویژگی هایی برای کاهش خرابی باتری هستند. به روز نگه داشتن دستگاه خود با آخرین درایورها و به روز رسانی سیستم عامل بهترین راه برای کمک به حفظ قابلیت اطمینان و طول عمر باتری است.

    چگونه سلامت باتری را به حداکثر برسانیم

    مانند همه باتری‌ها، سلول‌های لیتیوم یونی مواد مصرفی هستند که با گذشت زمان و با استفاده از آنها کهنه و خراب می‌شوند. بهترین راه برای افزایش عمر و کارایی باتری این است که چند بار در هفته قبل از شارژ مجدد باتری را به کمتر از 50 درصد تخلیه کنید، نه اینکه آن را در چرخه های مکرر دشارژ کوتاه و کم عمق تخلیه کنید.

    همانطور که از باتری خود استفاده می کنید، شرایطی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید زیرا می توانند منجر به خراب شدن و پیر شدن سریع باتری شوند:

    از استفاده یا شارژ در دمای بسیار بالا خودداری کنید: دستگاه هایی که در دمای بالا شارژ یا کار می کنند باعث خراب شدن سریع باتری لیتیوم یون و از دست دادن دائمی ظرفیت شارژ باتری می شوند. دستگاه های سرفیس طوری طراحی شده اند که بین 32 درجه فارنهایت و 95 درجه فارنهایت (0 تا 35 درجه سانتیگراد) کار کنند، بنابراین surface خود را از نور خورشید دور نگه دارید و آن را در ماشین داغ رها نکنید.

    نگهداری یا ذخیره در حالت شارژ بالا: باتری هایی که در حالت شارژ بالا نگهداری می شوند سریعتر ظرفیت خود را از دست می دهند. می‌توانید با وصل نکردن دستگاه خود به برق AC برای مدت طولانی، از این خرابی سریع جلوگیری کنید. در عوض، سعی کنید قبل از شارژ مجدد، مطمئن شوید که دستگاه به طور منظم زیر 50 درصد تخلیه می شود. اگر سناریویی دارید که در آن باید دستگاه را به طور مداوم به برق متصل نگه دارید، توصیه می کنیم از حالت محدودیت باتری برای محدود کردن وضعیت شارژ باتری استفاده کنید. اگر نیاز دارید دستگاه خود را برای مدت طولانی ذخیره کنید، بهتر است قبل از ذخیره کردن، سطح شارژ را تا 50 درصد کاهش دهید و به طور مرتب باتری را بررسی کنید تا مطمئن شوید که باتری به سطوح بسیار پایین تخلیه نشده است.

    هنگامی که باتری ها دچار خرابی بیش از حد می شوند، ممکن است شاهد کاهش شدید عمر باتری یا گسترش پیشرفته سلول های لیتیوم یون باشید. در شرایط عادی، دستگاه‌های Surface با یک محفظه مکانیکی طراحی شده‌اند تا از انبساط باتری جلوگیری کند. در شرایط شدید باتری ممکن است فراتر از محدودیت های مکانیکی دستگاه منبسط شود و منجر به تغییر شکل شود.

    انبساط باتری در اثر خراب شدن یک نگرانی ایمنی ایجاد نمی کند و اغلب به دلیل تشکیل گاز غیر قابل اشتعال دی اکسید کربن (CO2) است. اگر دستگاهی دارید که باتری آن به طور قابل مشاهده ای فراتر از محفظه مکانیکی منبسط شده است، توصیه می کنیم استفاده از دستگاه را متوقف کنید. باید با احتیاط از دستگاه استفاده کنید تا از وارد کردن فشار به سلول باتری یا خطر سوراخ شدن آن جلوگیری کنید. برای تهیه باتری اورجینال سرفیس وارد سایت اورج باتری شده و سفارش خود را ثبت کنید.