برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    ایسوس لپ‌تاپ جدید از سری Expert را در Computex 2022 معرفی کرد که سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی جهان را شامل می‌شود.

    این محصول سبک وزن ، Asus ExpertBook B9 است، یک لپ‌تاپ تجاری 14 اینچی که به لطف شاسی آلیاژ منیزیم، تنها 880 گرم وزن دارد.

    ExpertBook B9  لپ تاپی است که به راحتی قابل حمل میباشد اما 14.9 میلی متر ضخامت دارد . ایسوس قول داده است که از نظر سخت افزار داخلی و عملکرد لپ تاپ ،  ضخامت آن را کاهش دهد. برای این منظور، جدیدترین سیلیکون اینتل Alder Lake (نسل دوازدهم)، تا مدل‌های Core i7 vPro (با گرافیک یکپارچه Iris Xe) و دو SSD در پیکربندی RAID (مناسب برای عملکرد یا افزونگی) را دریافت می‌کنید. ممکن است فضای ذخیره سازی تا 4 ترابایت افزایش یابد.

    به طور طبیعی، کسانی که میخواهند این لپ تاپ را حمل کنند ، انتظار عمر باتری خوبی خواهند داشت و طبق گفته ایسوس، طول عمر آن تا 16 ساعت افزایش می یابد.

    ExpertBook B9 مطابق با استاندارد MIL-STD 810H ساخته شده است.  با وجود وزن سبک، ساختاری تقویت‌شده دارد و دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های امنیتی است. این شامل یک محافظ وب کم، خواننده اثر انگشت، شکاف قفل کنزینگتون و موارد دیگر می شود.

    صفحه‌کلید سایز کامل B9 در برابر ریزش نیز مقاوم است، اگر قهوه صبح‌تان را در نزدیکی نوت‌بوک می‌نوشید. نکته جالب دیگری که باید به آن توجه کرد این است که ترک پد دارای یک عدد پد یکپارچه (و همچنین یک خواننده NFC داخلی برای ورود به سیستم با کشیدن کارت) است.

    قابل حمل دیگری که در Computex رونمایی شد ExpertBook B7 Flip (B7402FBA) است، مدل 14 اینچی دیگری که هیبریدی است و همانطور که از نام آن پیداست، می توانید آن را به دور لولای 360 درجه بچرخانید تا در حالت ایستاده یا تبلت از آن استفاده کنید. یک دستگاه صفحه نمایش لمسی و همراه با قلم مغناطیسی ایسوس).

    B7 Flip به عنوان یک گزینه از پشتیبانی 5G برخوردار است (و Wi-Fi 6E در قیمت مناسب است)، و دوباره بر روی پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل (تا Core i7) ساخته شده است که با حداکثر 64 گیگابایت رم سیستم DDR5 جفت شده است. این دستگاه دارای شاسی آلیاژ منیزیم-آلومینیوم است و مجدداً دارای گواهی استاندارد MIL-STD 810H برای دوام است.

    مدل های ارائه شده دارای Asus PrivateView می باشد. حالتی که صفحه نمایش را در زاویه دید 45 درجه به شدت محو می کند (به این معنی که شخصی در صندلی کنار شما نمی تواند محتویات صفحه نمایش شما را تشخیص دهد).

    ExpertBook B7 Flip همچنین امکان اتصال حداکثر سه نمایشگر خارجی را فراهم می کند.