برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    تبلت سرفیس پرو 3 از پرفروش ترین و با کیفیت ترین محصولات کمپانی مایکروسافت است. این تبلت از نوع هیبریدی بوده و مدل عرضه شده به بازار 1631 است.

    باتری اصلی تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 3 از بهترین سلول های باتری درجه “A”  بوده و تماما توسط کشور چین مونتاژ میشود.این باتری از نوع داخلی (Internal)  بوده و برای تعویض آن باید تاچ دستگاه کاملا باز شود که کار پیچیده ، سخت و زمان بر است و دارای ریسک بالایی میباشد. از این رو برای تعویض آن باید به یک تعمیرکار متخصص  و حرفه ای نظیر متخصصین نارین پردازش مراجعه کنید.

    باتری اصلی سرفیس پرو 3 فقط و فقط مناسب تبلت Microsoft Surface Pro3 1631 12”  است و با هیچ لپ تاپ و یا تبلت دیگری سازگاری ندارد.

    باتری اورجینال موجود در بازار از نوع لیتیوم یون (Li-ion)  ، دارای ولتاژ 7.6V  و ظرفیت 42.2WH(5547mAh)  است. از نظر شکل ظاهری باتری سرفیس پرو 3 ، از نوع باتری تخت و به شکل مستطیلی است . دارای 4 سلول بوده که این سلول ها با روکش آلومینیومی پوشانده شده و توسط برد اتصال و شارژ به یکدیگر متصل شده اند.در قسمت بالای این برد یک کانکتور جهت ارتباط بین باتری و تبلت را مشاهده میکنید.

    تنها راه تشخیص باتری اورجینال از غیر اورجینال (های کپی) ، چک کردن اطلاعات درج شده بر روی باتری و همچنین شکل ظاهری و تطابق دادن با باتری اصلی از نظر لوگو ، پارت نامبر ، ولتاژ و ظرفیت است.شرکت نارین ( اورج باتری ( این اصل را رعایت کرده و فقط باتری اصلی و اورجینال را در اختیار خریداران قرار میدهد.

    برای اطلاع از قیمت و خرید باتری اصلی سرفیس پرو3  به سایت WWW.ORGBATTERY.COM مراجعه کنید.