برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    مایکروسافت به تازگی از مایکروسافت سرفیس پرو 8 ، یکی از جدیدترین موارد افزوده شده به خانواده سرفیس ، رونمایی کرده است. تبلت جدید 2 در 1 جایگزین سلف دو ساله خود ، مایکروسافت سرفیس پرو 7 شده و تعدادی ارتقاء قابل توجه از جمله پردازنده قدرتمند نسل 11 اینتل اینتل ، صفحه نمایش بزرگتر و روشن تر 120 هرتز ، دو تاندربولت 4 را دریافت کرده است. درگاه ها ، حافظه SSD قابل جابجایی و موارد دیگر

    مایکروسافت سرفیس پرو 8 همچنین از Surface Slim Pen 2 جدید پشتیبانی می کند ، یک قلم دیجیتالی ارتقا یافته با موتور لپ تاپ داخلی که تجربه ای لمسی و واقع گرایانه را ارائه می دهد ، مشابه آنچه هنگام نوشتن روی یک کاغذ احساس می کنید. به گفته مایکروسافت ، سرفیس پرو جدید مایکروسافت در قسمت باتری نیز ارتقا یافته است و اکنون می تواند تا 16 ساعت دوام بیاورد.

    دستگاه های سرفیس پرو مایکروسافت به لطف سیستم عامل کاربر پسند همیشه تعادل کاملی بین رایانه لوحی و لپ تاپ ایجاد کرده اند. در یک نگاه ، Surface Pro 8 بازطراحی شده بدون شک شبیه یک فناوری چشمگیر است ، آماده رقابت با برخی از بهترین تبلت های بازار ، از جمله iPad Pro اپل با M1. بنابراین اگر کنجکاو هستید که در مورد یکی از جدیدترین افزودنیهای مایکروسافت به خانواده Surface اطلاعات بیشتری کسب کنید ، ما به شما اطلاع می دهیم. در زیر ، ما همه چیزهایی را که باید در مورد Microsoft Surface Pro 8 بدانیم ، از جمله تاریخ انتشار ، قیمت ، مشخصات ، طراحی و موارد دیگر ، جمع بندی کرده ایم.

    5 نکته مهم درباره مایکروسافت سرفیس پرو 8

    1. پردازنده های نسل 11 اینتل Core i5 و i7 عملکردی دو برابر سریعتر از نسخه قبلی خود ارائه می دهند.
    2. دو پورت USB-C Thunderbolt 4 برای کسانی که مایلند چندین مانیتور به تنظیمات خود اضافه کنند ، یک هارد دیسک خارجی یا یک GPU خارجی را برای اهداف بازی متصل کنند.
    3. صفحه نمایش لمسی بزرگتر 13 اینچی PixelSense با نرخ تجدید تا 120 هرتز (به طور پیش فرض 60 هرتز) که 12.5 درصد روشن تر است.
    4. دوربین های Full HD ارتقا یافته با عملکرد بهتر در نور کم
    5. این تبلت از Surface Slim Pen 2 جدید ، قلم دیجیتالی ارتقا یافته مایکروسافت که در حال حاضر یکی از لمسی ترین و واقع گرایانه ترین تجربه های موجود را نشان میدهد ، پشتیبانی می کند.

    تاریخ انتشار و قیمت Microsoft Surface Pro 8

    خبر خوب این است که دیگر مجبور نیستید منتظر بمانید. Surface Pro 8 در حال حاضر برای پیش خرید با قیمت 1099 دلار در دسترس است. Surface Slim Pen 2 جدید نیز می تواند از امروز با قیمت 129.99 دلار پیش خرید شود. در حال حاضر ، تاریخ حمل و نقل تأیید نشده است .

    مشخصات و ویژگی های مایکروسافت سرفیس پرو 8

    1.نسخه های مصرفی پردازنده مایکروسافت سرفیس پرو 8  دارای پردازنده های نسل 11th Intel Core i5 یا i7 خواهند بود.

    1. درست مانند نسخه قبلی خود ، Microsoft Surface Pro 8 کارت گرافیک اختصاصی ندارد ، در عوض گرافیک یکپارچه را با Intel Iris Xe در کنار پیکربندی های نسل 11th Intel Core i5 و i7 و گرافیک Intel UHD انتخاب می کند. با این حال ، اگر قصد انجام کارهای سنگین تر گرافیکی را دارید ، همیشه می توانید یک GPU خارجی را با استفاده از یکی از دو پورت USB-C Thunderbolt 4 تبلت متصل کنید.
    2. علاوه بر دو درگاه Thunderbolt 4 ، دستگاه به روز شده همچنین دارای جک استاندارد 3.5 میلی متری هدفون و پورت Surface Connect است که به شما امکان می دهد رایانه لوحی خود را به نمایشگرهای خارجی متصل کنید.
    3. از نظر RAM ، می توانید از بین تنظیمات 8 گیگابایت ، 16 گیگابایت و 32 گیگابایت انتخاب کنید. همچنین مایکروسافت بسته به اینکه از Wi-Fi یا LTE استفاده می کنید ، بین 128 گیگابایت ، 256 گیگابایت ، 512 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه SSD ارائه می دهد.

     

    صفحه نمایش مایکروسافت سرفیس پرو 8

    Microsoft Surface Pro 8 دارای صفحه نمایش لمسی 13 اینچی PixelSense با رزولوشن 2880x1920 پیکسل و فناوری Dolby Vision و رنگ تطبیقی است. در کنار افزایش رزولوشن ، تبلت 2 در 1 به روز شده همچنین دارای حاشیه های باریک بسیار قابل توجهی است که به دستگاه اجازه می دهد صفحه نمایش 11 درصد بزرگتر از مدل قبلی خود داشته باشد.

     

    طراحی مایکروسافت سرفیس پرو 8

    به غیر از صفحه نمایش بزرگتر و اندازه حاشیه کمتر ، به نظر نمی رسد که مایکروسافت تغییرات زیادی در طراحی سرفیس پرو 8 نسبت به مدل قبلی داشته باشد.

    مانند مدلهای قبلی خود ، پایه نگهدارنده دستگاه ترکیبی می تواند تا 165 درجه بچرخد و به شما این امکان را می دهد که هر زمان که نیاز دارید آن را به عنوان لپ تاپ نگه دارید. صفحه کلید Surface Pro Signature به صورت مغناطیسی به Pro 8 متصل می شود و می تواند به عنوان ذخیره کننده و شارژر Surface Pen 2. عمل کند.

    تبلت 2 در 1 امسال مانند مایکروسافت سرفیس پرو 7 در دو رنگ مختلف پلاتینیوم و گرافیت در دسترس خواهد بود.