برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    باتری لپ تاپ Asus X550 با بهترین و با کیفیت ترین سلول های اصلی موجود در بازار از برندهای سامسونگ ، پاناسونیک و ال جی ساخته شده است و تمام قطعات آن توسط کشور چین مونتاژ میشود.

    این باتری به دو صورت داخلی (Internal) و خارجی (External) وجود دارد و برای مشخص شدن نوع باتری باید موقعیت باتری را بر روی دستگاه مشخص کنیم.آیا باتری داخل دستگاه قرار دارد و برای دسترسی به آن باید قاب پشت لپ تاپ را باز کنیم و یا باتری بیرون از دستگاه میباشد و میتوان برای خارج کردن باتری از دو قفل روی قاب استفاده کرد.

    باتری اورجینال Asus X550 با تعداد زیادی از مدل های برند ایسوس سازگاری دارد و از این بین میتوان به پر فروش ترین این مدل ها مانند X450 ، A450 ،  K450 ، A550 ، K550 ، X550 ، X552  اشاره کرد.باتری داخلی این مدل با پارت نامبر A41-X550E و باتری خارجی آن با پارت نامبر A41-X550A به فروش میرسد.

    این مدل از باتری های اورجینال ایسوس دارای 4 سلول اصلی با ولتاژ 15V و ظرفیت 44WH(2950mah)  واز نوع باتری های لیتیوم یون است .

    شکل ظاهری باتری داخلی ، لوله ای و استوانه ای دارای لیبل و برچسب مشکی همراه با سیم متصل به کانتور جهت ایجاد ارتباط بین باتری و لپ تاپ است و باتری خارجی نیز لوله ای همراه با کانکتور نصب شده بر روی آن است و متصل به قسمتی از قاب پشت لپ تاپ و به صورت برفکی میباشد که هنگام نصب بر روی دستگاه تمام قاب D  یک دست میشود.

    تنها راه تشخیص باتری اورجینال از غیر اورجینال (های کپی) ، چک کردن اطلاعات درج شده بر روی باتری و همچنین شکل ظاهری و تطابق دادن با باتری اصلی از نظر لوگو ، پارت نامبر ، ولتاژ و ظرفیت است.شرکت نارین ( اورج باتری ) این اصل را رعایت کرده و فقط باتری اصلی و اورجینال را در اختیار خریداران قرار میدهد.

    برای اطلاع از قیمت و خرید باتری اورجینال ایسوس X550 خارجی و داخلی به سایت WWW.ORGBATTER.COM مراجعه کنید.