برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    لپ تاپ های گیمینگ ، جذاب و دارای تنوع بالایی هستند و انتخاب هر کدام از آنها به بودجه و نیاز کاربر بستگی دارد.احتمالا وقتی اطرافیانتان متوجه قصد خرید شما برای لپتاپ شوند ، هر کدام نظر و تجربه خود را بیان میکنند.برخی از افراد کنسول بازی را به جای لپتاپ پیشنهاد میکنند و افرادی که خود را پی سی گیمر میدانند خرید یک کامپیوتر رومیزی مخصوص بازی را به شما پیشنهاد میکنند و همواره معایب لپ تاپ گیمینگ را بیان میکنند.اما موردی که بسیار مهم است ، هزینه ایست که شما برای خرید لپ تاپ در نظر دارید.

    شخصی که یک کامپیوتر رومیزی را برای بازی انتخاب میکند ، کارت گرافیک را مولفه مهمی قرار میدهد. کارت گرافیک تعیین کننده این موضوع است که شما چه بازی و با چه کیفیتی را میتوانید اجرا کنید بنابراین مهم ترین عامل برای انتخاب یک لپ تاپ گیمینگ قوی و خوب ، کارت گرافیک آن است.به هیچ عنوان لپ تاپ هایی که کارت گرافیک آنها از پردازنده‌ی گرافیکی یکپارچه با CPU استفاده میکنند و جدا نیستند ، مدنظر قرار ندهید. زیرا در اینصورت فقط بازی های سطح پایین را میتوانید اجرا کنید.

    مرحله ی بعدی برای انتخاب یک لپ تاپ مخصوص بازی ، بررسی کیفیت نمایشگر ، قدرت پردازنده مرکزی و رم است.

    از آنجایی که این لپ تاپ های گیمینگ قدرتمند و گران جایگزین لپ تاپ های رومیزی میباشد و به اصطلاح به آنها Desktop Replacement گفته میشود ، بسیار سنگین هستند و نباید از باتری آنها انتظار شارژدهی بالایی داشته باشید . شما مجبور هستید لپ تاپ را همیشه به برق متصل کنید پس روی قابل حمل بودن این لپ تاپ ها تمرکز نکنید.

     

    مشخصه های مهم لپ تاپ های گیمینگ

    به دلیل سنگین بودن ، قابلیت حمل پایینی دارند.

    عمر باتری بسیارکمی دارند.

    در لپ تاپ های گیمینگ از سیستم خنک کننده قوی استفاده شده است.

    صفحه کلید های نرم و بسیار زیبا

    مجهز به قدرتمندترین پردازنده گرافیکی

    دارا ی وضوح تصویر بالا

    طراحی شده با نورپردازی RGB

    افرادی از این لپ تاپ ها به دلیل دارا بودن CPU  و GPU  ،  علاوه بر بازی برای فعالیت های سنگین مانند انجام محسابات مهندسی و ویرایش ویدئو استفاده میکنند.

     

     

    برخی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ

    ASUS TUF Gaming A15

    ASUS ROG Strix G512LW 

    ACER Nitro5 AN515

    ASUS ROG Zephyrus S17 GX701LXS

    LENOVO Legion5