برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

باتری مک بوک پروA1582  دارای سلول های با کیفیت و اورجینال از درجه “A” است و در کشور چین مونتاژ میشود.

این باتری مناسب و سازگار با مدل های   A1493 ,  Apple Macbook Pro Retina A1502 2015 است و باتری اصلی با پارت نامبر A1502  و A1582  به فروش میرسد.

 

باتری A1582  داخلی (Internal) بوده و باتری ساخته شده از نوع لیتیوم پلیمر Li-Polymer با ولتاژ 11.42v و ظرفیت 74.9wh (6559mah) و 6 سلولی است.

از لحاظ ظاهری باتری لپ تاپ اپل مدل A1582 مستطیلی شکل و به رنگ مشکی است و سلول های باتری به صورت جدا از هم قرار دارد. این سلول ها به وسیله سیم به یکدیگر متصل هستند و در نهایت تمام این قطعات به یک کانکتور وصل هستند که وظیفه برقراری ارتباط بین لپ تاپ و باتری را برعهده دارد.هر باتری لپ تاپ حاوی اطلاعاتی بر روی آن است و اطلاعات A1582  بر روی بدنه باتری حک شده است.در بسته بندی و پک های باتری اپل دو عدد پیچ گوشتی مخصوص نصب باتری بر روی دستگاه ، وجود دارد که همراه با باتری به فروش میرسد.

تنها راه تشخیص باتری اورجینال از غیر اورجینال (های کپی) ، چک کردن اطلاعات درج شده بر روی باتری و همچنین شکل ظاهری و تطابق دادن با باتری اصلی از نظر لوگو ، پارت نامبر ، ولتاژ و ظرفیت است.شرکت نارین ( اورج باتری ) این اصل را رعایت کرده و فقط باتری اصلی و اورجینال را در اختیار خریداران قرار میدهد.