برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    فهرست محصولات کلاسیک اپل معرفی شد که این بار میزبان اعضای جدیدی است و در میان آن ها مدل هایی از آیپاد و مک بوک به چشم میخورد.

    تعدادی از لپ تاپ های شرکت اپل قدیمی و از رده خارج شده اند البته هنوز کاربران زیادی از آنها استفاده میکنند.بر اساس گزارشات Mac Rumors  ، شرکت اپل برخی از محصولاتش را مانند مک بوک پرو 13 اینچی تولید سال 2014 و مک بوک ایر تولید سال های 2013 و 2014  را با حسن تعبیر ( وینتاژ ) به فهرست لپ تاپ های از رده خارج خود اضافه کرد و به همین دلیل قصد دارد پشتیبانی از این محصولات را  کاهش دهد اما هنوز پشتیبانی سخت افزاری ادامه دارد  ولی این پشتیبانی قطعی نیست و تنها زمانی ارائه میشنود که قطعات مورد نیاز موجود باشند.

    علاوه بر این لپ تاپ ها ، شرکت اپل آیپاد تاچ نسل پنجم را نیز در فهرست دستگاه های از رده خارج شده قرار داد.ولی این موضوع تعجب برانگیز نیست زیرا آیپاد تاچ نسل پنجم از IOS 9   به بعد بروزرسانی دریافت نکرده است.این محصول پخش موسیقی برای اولین بار در سال 2012 معرفی شد و نزدیک به 8 سال است که توسط شرکت اپل پشتیبانی میشود.

    اپل دستگاه هایی را به فهرست کلاسیک یا طبق الفبای شرکت ( فهرست وینتاژ ) اضافه میکند که از پنج تا هفت سال به فروش نرفته باشند . منتقل کردن این محصولات به فهرست کلاسیک به این معناست که واجد شرایط دریافت خدمات و پشتیبانی از مراکز رسمی خدمات اپل نیستند و مانند قبل نمیتوانند از امکانات خدمات پس از فروش استفاده کنند و تنها در صورتی میتوانند از خدمات بهره ببرند که قطعه ی مورد نیاز وجود داشته باشد.

    طبق گزارشات منتشر شده لپ تاپ های مک بوک ایر 11 و 13  اینچی تولید 2013 ، لپ تاپ های مک بوک ایر 11 و 13 اینچی تولید 2014 ، و همچنین لپ تاپ مک بوک پرو تولید سال 2014 باید به لیست کلاسیک های اپل منتقل شوند.

    علاوه بر لیست کلاسیک ، فهرست دیگری برای دستگاه هایی میباشد که بیش تر از 7 سال در بازار نبوده اند و برچسب منسوخ خواهند شد و صلاحیت دریافت خدمات را ندارند.این چند مدل لپ تاپ های اپل پیش از دوره ی کیبورد های پروانه ای بوده اند و به همین دلیل انتقال لپ تاپ ها به لیست کلاسیک مهم میشوند.اپل با این اقدام نشانه هایی از اینکه وقت تغییر و ارتقا رسیده باشد ، را به کاربران خبر میدهد.

    اخیرا شرکت اپل مدل های جدیدی از مک بوک پرو و مک بوک ایر با کیبورد های جدید و بروزرسانی محسوس به بازار عرضه کرده است.به همین دلیل مک بوک های جدید میتوانند گزینه بهتری برای خرید نسبت به مک بوک های قدیمی باشند.