برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    طبق گفته های شرکت اپل ، احتمال این موضوع وجود دارد که نه‌تنها مک بوک پرو 14.1 اینچی به پنلی از نوع مینی LED مجهز خواهد شد ؛ بلکه ممکن است این شرکت مدلی از آیپد و آی‌مک پرو همراه‌ با این نوع پنل را تولید کند .

    بعد از رونمایی اپل از مدل ارتقا یافتهmacbook pro 16 inch  ، سوالی ذهن کاربران محصولات اپل را به خود درگیر کرد که آیا چنین تغییراتی در مدل ۱۳ اینچی مک بوک پرو نیز انجام خواهد شد؟ به‌نظر می‌رسد که برای دریافت پاسخ به این سؤال دیگر نیاز نیست صبر کنیم.

    تحلیلگر معروف اپل ، مینگ‌چی کو ، با به اشتراک گذاری پستی مدعی شده که اپل می‌خواهد مدل mac book pro 13 inch را در سال ۲۰۲۰ با مدل 14.1 اینچی تغییر دهد که مهم‌ترین شاخصه این مدل، برخورداری از نمایشگری با پنل مینی LED است. به لطف استفاده از این تکنولوژی انتظار می‌رود درمحصول جدید اپل شاهد کیفیت بالاتر ، گستره وسیع‌تری از رنگ‌ها و نرخ کنتراست بالاتر در ارائه تصاویر باشیم.

    مینگ‌چی کو در پستی که به اشتراک گداشته است ، متاسفانه از مشخصات دیگر این محصول جدید اطلاعاتی را فاش نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که در این مدل از مک بوک پرو نیز شاهد صفحه‌کلید ارتقا یافته و دیگر نکات مثبت مدل ۱۶ اینچی باشیم.

    مینگ‌چی کو در پست ارسالی، اطلاعاتی را  در مورد محصولات دیگری نیز فاش کرده است. به گفته او ، از تکنولوژی پنل مینی LED در مدل جدیدی از مک بوک پرو ۱۶ اینچی استفاده خواهد شد و شرکت اپل قصد دارد مدل‌های جدید آیپد، آیپد مینی و آیپد پرو 12.9 اینچی را به این پنل مجهز کند .اطلاعات دیگری مانند احتمال ارتقای پنل نمایشگر آیمک پرو به LED نیز اشاره شده است که می‌تواند نقش مهمی در افزایش فروش این محصول و موفقیت آن داشته باشد.

    به گفته مینگ‌چی کو انتظار می‌‌رود که شرکت اپل محصولات جدیدش را  در سه‌ماهه چهارم میلادی به بازار عرضه کند و شاهد قرار گرفتن آیمک پرو جدید در ویترین فروشگاه‌ها باشیم؛ اما اطلاعات دقیقی در مورد دیگر محصولات ذکر نشده است. با این حساب تنها می‌توان صبر کرد و منتظر انتشار اطلاعات بیشتر بود.